K.C.O.C
Please log in or register before viewing unlimited contents in this forum.Thank you for visiting our website.



by KCOC administrator.



 
HomePORTALCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Dapatkan Marchandise KCOC Sekarang!!! ...Untuk Tempahan Sila Klik sini
Selamat Datang Ke Forum KCOC...Untuk User-User Yang Baru Mendaftar, Sila Buat Sesi Suai Kenal Terlebih Dahulu.. Sila Klik sini
Hubungi Wakil Zon-Zon Kami Sekarang.. Sila Klik sini

Share | 
 

 Biar Diana Danielle habis belajar dulu

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage

Emanrina
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 2234
Age : 33
Location : Sabah-Labuan

PostSubject: Biar Diana Danielle habis belajar dulu   Fri 20 Nov 2009, 10:40


Diana bersama ibunya, Norsiah Ramli.

MEMILIKI anak dara cantik dan sering menjadi buruan ramai lelaki adalah antara cabaran besar buat seorang ibu yang merangkap pengurus anaknya. Situasi ini sering membuatkan ibu pelakon remaja, Diana Danielle, Norsiah Ramli tersepit dengan keadaan. dia megnaku pada raja, pening kepala dibuatnya apabila Diana tak sudah-sudah dikaitkan dengan cinta dan kontroversi.

Belumpun reda kes pukul dengan bekas teman lelakinya, Shamsul Yusof tidak lama dulu, Diana dikaitkan dengan pemberian kereta mewah oleh seorang VIP. Penat Diana bersengkang mata siang, malam bekerja mahu mencari rezeki halal tetapi bila orang luar nampak Diana pakai kereta besar, duduk rumah mewah, lain pula yang diperkatakan. Puas menepis dan menafikan, kini timbul pula cerita pelakon berusia 18 tahun itu menjalinkan hubungan cinta dengan aktor Farid Kamil. Sekali lagi Norsiah pening kepala nak menerangkan keadaan sebenar.

Raja sempat berbual panjang dengan Norsiah, awal minggu lalu. Ibu Diana tu nampaknya begitu tertekan dengan gosip cinta yang menghimpit Diana. Mana tidaknya, bukankah Diana masih belajar dan usia pula masih bawah umur, belum sesuai nak bercakap soal cinta. Dan paling ditakuti ialah anggapan orang luar terhadap Diana, sudah gatal sangat ke?

Norsiah beritahu Raja, dia mahu Diana belajar dulu dan berjaya mengecapi impiannya bergelar saintis. Kalau boleh biarlah Diana melanjutkan pelajaran hingga ke luar negara dan menjadi artis berilmu.

"Saya tertekan dengan gosip yang tak habis-habis menghimpit Diana. Sebagai ibu, saya tahu Diana mempunyai cita-cita yang tinggi, bukan hanya mahu berjaya sebagai artis, malah cemerlang dalam akademi. Saya nak tegaskan di sini, Diana tiada apa-apa hubungan istimewa dengan Farid, mereka hanya kawan sesama artis. Peliknya, Diana juga rapat dengan artis lelaki lain tetapi tidak pula dikaitkan punya hubungan.

"Sejak dulu, saya memang tak lepas Diana keluar bersendirian dan saya juga tidak suka anak saya terlalu bebas. Saya sentiasa mengawasi gerak geri Diana hinggakan ke kolej pun, Diana ditemani pembantu peribadi. Bukan apa, saya tidak mahu orang luar bebas memperkatakan mengenai anak saya. Nanti saya dan keluarga juga malu, jadi lebih baik saya mengawasi anak saya daripada perkara yang tidak sepatutnya timbul.

"Saya hanya mahu Diana menumpu perhatian pada pelajaran, saya tidak mahu tumpuannya terjejas dengan cerita-cerita yang tidak menyenangkan. Saya juga tidak menggalakkan anak saya rapat dengan mana-mana lelaki, bukan saya mengongkong anak saya tetapi belum masanya lagi untuk Diana bercinta. Saya tahu ramai lelaki yang cuba rapat dengan Diana, tetapi Diana bukanlah jenis senang memberi harapan," katanya.

Baguslah Norsiah, bak kata orang, jaga sekandang lembu lebih mudah daripada menjaga seorang anak gadis. Diana terlalu muda, perjalanan hidup pula masih jauh, apapun yang dilakukan perlu fikir masa depan.

_____________________________________________________

Sebarang pertanyaan mengenai kelab, garage, marchandise @ aktiviti dan yang berkaitan diatas sila hubungi terus ditalian Emanrina 013-5416225 @ King05 013-2410229
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

ReDLinE
KCOC Spammer
KCOC Spammer

Posts : 556
Age : 27
Location : sabah_labuan_tawau

PostSubject: Re: Biar Diana Danielle habis belajar dulu   Fri 20 Nov 2009, 10:52

macam jual mahal sgt la pulakkkk.....wahwahwahwhhahwahwah...trus kan lg buzzz kuuu...
Back to top Go down
View user profile

Emanrina
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 2234
Age : 33
Location : Sabah-Labuan

PostSubject: Re: Biar Diana Danielle habis belajar dulu   Fri 20 Nov 2009, 16:17

lawa nie diana tau...

_____________________________________________________

Sebarang pertanyaan mengenai kelab, garage, marchandise @ aktiviti dan yang berkaitan diatas sila hubungi terus ditalian Emanrina 013-5416225 @ King05 013-2410229
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

jai
KCOC Partner Club
KCOC Partner Club

Posts : 644
Age : 28
Location : jipun

PostSubject: Re: Biar Diana Danielle habis belajar dulu   Tue 08 Dec 2009, 02:04

ex-gf aq bha ne dlu sblm dia kapel ngan shamsul..kmi break pun sbb msing2 suda merasakan kepuasan yg mendalam..wkakaka
Back to top Go down
View user profile

Emanrina
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 2234
Age : 33
Location : Sabah-Labuan

PostSubject: Re: Biar Diana Danielle habis belajar dulu   Tue 08 Dec 2009, 17:48

mataiiiii....janda aku baini...wakakakakaka

_____________________________________________________

Sebarang pertanyaan mengenai kelab, garage, marchandise @ aktiviti dan yang berkaitan diatas sila hubungi terus ditalian Emanrina 013-5416225 @ King05 013-2410229
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

jai
KCOC Partner Club
KCOC Partner Club

Posts : 644
Age : 28
Location : jipun

PostSubject: Re: Biar Diana Danielle habis belajar dulu   Tue 08 Dec 2009, 18:06

emanrina_kcar wrote:
mataiiiii....janda aku baini...wakakakakaka


mataiiii...nda mau kalah..huhu
Back to top Go down
View user profile

Emanrina
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 2234
Age : 33
Location : Sabah-Labuan

PostSubject: Re: Biar Diana Danielle habis belajar dulu   Wed 09 Dec 2009, 09:58

wakakakakaka...

_____________________________________________________

Sebarang pertanyaan mengenai kelab, garage, marchandise @ aktiviti dan yang berkaitan diatas sila hubungi terus ditalian Emanrina 013-5416225 @ King05 013-2410229
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

ReDLinE
KCOC Spammer
KCOC Spammer

Posts : 556
Age : 27
Location : sabah_labuan_tawau

PostSubject: Re: Biar Diana Danielle habis belajar dulu   Wed 09 Dec 2009, 10:41

mataiiiiiii
Back to top Go down
View user profile

Sponsored content



PostSubject: Re: Biar Diana Danielle habis belajar dulu   Today at 22:22

Back to top Go down
 

Biar Diana Danielle habis belajar dulu

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
K.C.O.C :: K.C.O.C COFFEE HOUSE :: SUDUT HIBURAN-