K.C.O.C
Please log in or register before viewing unlimited contents in this forum.Thank you for visiting our website.



by KCOC administrator.



 
HomePORTALCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Dapatkan Marchandise KCOC Sekarang!!! ...Untuk Tempahan Sila Klik sini
Selamat Datang Ke Forum KCOC...Untuk User-User Yang Baru Mendaftar, Sila Buat Sesi Suai Kenal Terlebih Dahulu.. Sila Klik sini
Hubungi Wakil Zon-Zon Kami Sekarang.. Sila Klik sini

Share | 
 

 Syarat cermin gelap dilonggarkan...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage

Emanrina
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 2234
Age : 33
Location : Sabah-Labuan

PostSubject: Syarat cermin gelap dilonggarkan...   Tue 04 May 2010, 20:56

berita baikk!!! kekekeke..

_____________________________________________________

Sebarang pertanyaan mengenai kelab, garage, marchandise @ aktiviti dan yang berkaitan diatas sila hubungi terus ditalian Emanrina 013-5416225 @ King05 013-2410229
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

MieY
KCOC Partner Club
KCOC Partner Club

Posts : 119

PostSubject: Re: Syarat cermin gelap dilonggarkan...   Wed 05 May 2010, 13:32

aik
Back to top Go down
View user profile

king05
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 57
Age : 31
Location : labuan

PostSubject: Re: Syarat cermin gelap dilonggarkan...   Wed 05 May 2010, 16:53

apa syarat2xnya kunun?ku liat org jpj ani tgh malam time org p clubing pun durg runda2x ni,clubing pakai fortuner jpj kali durg ni hehe,kepala n mata durg mc jua meliat keta yg malap2x cerminnya n mencari lampu yg terang2x pd wak2 mlm,hairan owh,tgh mlm pun ada ht lg mau myaman org,kdg2x ada jua rasa tut... Kdg2x ada jua kan d tut... Em,apa pun jgnla cermin gelap2x n buka la langsir keta coz malaysia skg cuacanya mcm jipun sdh ni (bg org jpj la),kulit durg ni kulit badak.
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

Emanrina
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 2234
Age : 33
Location : Sabah-Labuan

PostSubject: Re: Syarat cermin gelap dilonggarkan...   Wed 05 May 2010, 20:38

mrah ka?? besa la kalo undang2 manusia ni...buli diubah2 mengikut hati & perasaan...wakakakaka...lain la undang2 tuhan...kekeke

_____________________________________________________

Sebarang pertanyaan mengenai kelab, garage, marchandise @ aktiviti dan yang berkaitan diatas sila hubungi terus ditalian Emanrina 013-5416225 @ King05 013-2410229
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

king05
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 57
Age : 31
Location : labuan

PostSubject: Re: Syarat cermin gelap dilonggarkan...   Thu 06 May 2010, 17:13

Nda jua marah tapi manusia ni kalau rasa diri dorg ada kuasa, mula lah salah guna kuasa, terutama org2x tut.. Biasalah, rasanya ada kuasa mulalah buat undang2x sendiri..
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

Emanrina
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 2234
Age : 33
Location : Sabah-Labuan

PostSubject: Re: Syarat cermin gelap dilonggarkan...   Thu 06 May 2010, 20:19

kalo nda puas hati ambil ja nama & numbur baju durang...kasi repot kat biro pengaduan awam...kekekeke

_____________________________________________________

Sebarang pertanyaan mengenai kelab, garage, marchandise @ aktiviti dan yang berkaitan diatas sila hubungi terus ditalian Emanrina 013-5416225 @ King05 013-2410229
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

king05
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 57
Age : 31
Location : labuan

PostSubject: Re: Syarat cermin gelap dilonggarkan...   Fri 07 May 2010, 16:29

pandai durg ni geng,d ttpnya dgn jacket durg ni.. Pyh jua, tp mun kejumpahan,ada ya pacah muha hehe..
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

Emanrina
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 2234
Age : 33
Location : Sabah-Labuan

PostSubject: Re: Syarat cermin gelap dilonggarkan...   Fri 07 May 2010, 23:12

kasi pancit ja keta durang tu...yg aku hairan npa keta goverment boleh bercermin gelap contohnya mcm van jawi, keta2 pengarah , keta hakim ,keta datuk, adakah tented ni menjadi kesalahan untuk org besa?? khas untuk org kerjaan yg berkuasa sja ka...??? kihkihkih...isu ni dr dl lg dah dipertikaikan...nda pandai2 habis kalo naik mehkamah...wakakakaka

_____________________________________________________

Sebarang pertanyaan mengenai kelab, garage, marchandise @ aktiviti dan yang berkaitan diatas sila hubungi terus ditalian Emanrina 013-5416225 @ King05 013-2410229
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

king05
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 57
Age : 31
Location : labuan

PostSubject: Re: Syarat cermin gelap dilonggarkan...   Sat 08 May 2010, 18:55

i2la i2,walaupun bdaftar tp dorg kena fikir jg keadilan org ramai terutamanya rakyat,bkn senang2x ja kerajaan lain pakai gelap2x,septtnya dorg la cnth kepada rakyat..
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

Emanrina
KCOC Administrator
KCOC Administrator

Posts : 2234
Age : 33
Location : Sabah-Labuan

PostSubject: Re: Syarat cermin gelap dilonggarkan...   Mon 10 May 2010, 23:33

susah mau ckp...skrg nda ngam suda tema tu...pencapaian diutamakan, rakyat didahulukan...wakaakakakaka

_____________________________________________________

Sebarang pertanyaan mengenai kelab, garage, marchandise @ aktiviti dan yang berkaitan diatas sila hubungi terus ditalian Emanrina 013-5416225 @ King05 013-2410229
Back to top Go down
View user profile http://kcoc.forumms.net

Sponsored content



PostSubject: Re: Syarat cermin gelap dilonggarkan...   Today at 22:21

Back to top Go down
 

Syarat cermin gelap dilonggarkan...

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
K.C.O.C :: K.C.O.C COFFEE HOUSE :: BORAK-BORAK CENTRE-